LATEST PAINTING: WORK IN PROGRESS

- Ik heb ooit mijn zus en zwager anderhalf jaar laten wachten op een schilderijtje. Tijdens hun huwelijk had ik ze een enorme kitschlijst gegeven, met daarin de legendarische woorden 'work in progress'. ...anderhalf jaar later.. Niet helemaal de opzet.
Nu ben ik al drie schilderlessen bezig met een Britse pier - ik vermoed in elk geval dat hij Brits is. Volgende week wil ik er nog Ă©Ă©n keer aan werken, maar dan moet hij af zijn. Toch sneller dan anderhalf jaar :)


My latest work, still in progress. A Brittish pier; at least, that's where I think the photo was made. Three paintinglessons down, one lesson to go, and then it should be finished. That's somewhat sooner than a painting I once made for my sister and her husband, which took (between my promise and endresult) one and a half year. One and a half year! Oops...

Comments

Popular Posts